Verkkokauppa ei ole käytettävissä pe 24.5. klo 15:30 - su 26.5. klo 14:00 välisenä aikana suunnitellun huoltokatkon vuoksi.
Verkkokauppa ei ole käytettävissä pe 24.5. klo 15:30 - su 26.5. klo 14:00 välisenä aikana suunnitellun huoltokatkon vuoksi.

Tuote

Asiakaspalvelu — Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?

Kannisto, Päivi; Kannisto, Santeri
Nimeke: Asiakaspalvelu — Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?
Tekijät: Kannisto, Päivi (Kirjoittaja)
Kannisto, Santeri (Kirjoittaja)
Tuotetunnus: 9789525491388
Tuotemuoto: Pehmeäkantinen kirja
Saatavuus: Toimitusaika 1-3 arkipäivää
Hinta: 28,00 € (25,45 € alv 0 %)

Kustantaja: Tammertekniikka
Painos: 1. painos, 2008
Kieli: suomi
Sivumäärä: 171
Tuoteryhmät: Liiketalous ja työelämä
Kirjastoluokka: K69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö
Koulutusaste: Korkeakoulu
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: asiakaspalvelu, vuorovaikutus, sosiaalinen vuorovaikutus, sosiaaliset taidot, asiakastyö, palvelut, laatu, myynti, markkinointi
Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun.

Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö.

Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.


Suosittelemme myös: