Tuote
Asiakaspalvelu — Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä?
Kannisto, Päivi; Kannisto, SanteriTuotetiedot
Nimeke: | Asiakaspalvelu — Tiedettä, taikuutta vai talonpoikaisjärkeä? | ||
Tekijät: | Kannisto, Päivi (Kirjoittaja) Kannisto, Santeri (Kirjoittaja) |
||
Tuotetunnus: | 9789525491388 | ||
Tuotemuoto: | Pehmeäkantinen kirja | ||
Saatavuus: | Toimitusaika 1-3 arkipäivää | ||
Hinta: | 28,00 € (25,45 € alv 0 %) | ||
|
|||
Kustantaja: | Tammertekniikka |
Painos: | 1. painos, 2008 |
Kieli: | suomi |
Sivumäärä: | 171 |
Tuoteryhmät: | Liiketalous ja työelämä |
Kirjastoluokka: | K69.34 Asiakaspalvelu. Myyntityö |
Koulutusaste: | Korkeakoulu |
YSO - Yleinen suomalainen asiasanasto: | asiakaspalvelu, vuorovaikutus, sosiaalinen vuorovaikutus, sosiaaliset taidot, asiakastyö, palvelut, laatu, myynti, markkinointi |
Esittelyteksti
Kehittyminen asiakaspalvelijana tai esimiehenä edellyttää kykyä tarkastella omaa toimintaa erilaisissa asiakaspalvelutilanteissa. Onnistunut asiakaspalvelu voi parhaimmillaan antaa yritykselle tai organisaatiolle strategisen kilpailuedun.
Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö.
Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.
Teos virittää pohtimaan, mikä on hyvää asiakaspalvelua ja miten sitä annetaan. Se tarjoaa lukijalle ajattelumalleja, joiden avulla voi pureutua mitä erilaisimpiin palveluhaasteisiin ja niiden taustalla vaikuttaviin tekijöihin. Huumorin ja kuvituksen ryydittämät todelliset palveluesimerkit puretaan yhdysvaltalaisen Eric Bernen kehittämän transaktioanalyysin avulla. Kirja muistuttaa, että inhimillinen vuorovaikutus on hyvän asiakaspalvelun tärkein osatekijä: onnistumiseen riittää useimmiten asiakkaan kuunteleminen ja talonpoikaisjärjen käyttö.
Kirja sopii itseopiskeluun jo työelämässä oleville ja oppikirjaksi tai oheislukemistoksi erityisesti markkinoinnin ja liiketalouden opiskelijoille koulutusasteesta riippumatta.